کلبه عشق باران وکیوان




نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعيت من در ياهو



آمار وب



طراح قالب:



لوگو دوستان



موزيک و ساير امکانات





 

ابر میبارد و من میشوم از یار جدا

 

چون کنم دل به چنین روز ز دلدار جدا

 

ابر و باران و من و یار ستاده به وداع

 

من جدا گریه کنان، ابر جدا، یار جدا

 

نعمت دیده نخواهم که بماند پس ازین

مانده چون دیده ازان نعمت دیدار جدا



نظرات شما عزیزان:

mahtab69
ساعت15:15---12 تير 1391
مي توان در قاب خيس پنجره



چك چك آواز باران را شنيد



مي توان دلتنگي يك ابر را



در بلور قطره ها بر شيشه ديد




مي توان لبريز شد از قطره ها



مهربان و بي ريا و ساده بود



مي توان با واژه هاي تازه تر



مثل ابري شعر باران را سرود



مي توان در زير باران گام زد



لحظه هاي تازه اي آغاز كرد



پاك شد در چشمه هاي آسمان

زير باران تا خدا پرواز كرد


mahtab69
ساعت15:19---6 تير 1391
بی تو احساس درد دارم :
شاید این همان دلتنگی باشد



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط باران وکیوان در 12:20 | |



کپي برداري بدون ذکر منبع غير مجاز مي باشد

طراح قالب : ميهن تم